JULIA HAMMARSTRÖM

California dreamin'★ Instagram: juliahammarstromm

Wanna know me better? Then read this

Publicerad 2014-01-30 18:32:28 i Allmänt,

10 saker du vill göra innan du dör: Flytta till New York / LA, träffa Michael Jacksons familj, resa jorden runt, snorkla vid det stora bärriärrevet, träffa alla mina idoler, fira nyår i Paris, lära mig surfa, gifta mig, skaffa barn och åka som utbytesstudent i USA.


9 kändisar du tycker är snygga: Ed Westwick, Channing Tatum, Joel Kinnaman, Christiano Ronadlo, Neymar Da Silva, Jonas Bane, Chace Crawford, Martin Wallström och Francisco Lachowski.

 

8 gamla favorit låtar: 

 Sexy love - Ne-Yo, tonight im fucking you - Enrique Iglesias, One Thing - One Direction,  Dont wake me up - Chris Brown, Hell Yeah - Tiesto & Showtek, Make it bun dem - Skrillex , Put that ass to work - LMFAO och First of the year - skrillex.

7 saker om dig själv: Jag älskar Michael Jackson, jag älskar att lyssna på gamla låtar som ger mig flashbacks, jag älskar barnfilmer, jag blir lätt svartsjuk, jag blir lätt sur och jag älskar att flyga. 

6 saker du ofta grubblar på: Framtiden, mamma, döden, kärlek, vänner och gamla tider.

 

5 sätt att vinna ditt hjärta på: Vara romantisk, vara omtänksam, inte tjata och vara jobbig, vara sig själv och ge komplimanger. 


4 saker du köpt den senaste månaden: Ljus, hunters, mat, och spotify. 
 

3 sätt att få dig le/skratta: Dra skämt, kittla mig och säga något roligt.


2 saker du aldrig skulle kunna göra: Simma med hajar och döda någon.


1 du ser fram emot: USA.
Bilder från senaste veckan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Hammarström Lindman

Julia, 14. Öland/Stockholm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela